Pazar, Mayıs 02, 2010

Sleepover FTW!


Günaydın blog!
Size bir iyi bir de kötü haberim var.(Çok mu klasik?)
İyi haber: Laptobum tamirden geldi yani artık eskisi gibi aktif olabilirim!
Kötü haber: Bugün dershanenin YGS denemesi var..
Evet kötü haber sadece bana ve diğer tüm Final Dershanesi'ne giden arkadaşlarıma kötü gibi gözüksede, pazar gününün büyük bir kısmını kaplayacak.Ve bu havada..
Geçtiğimiz hafta Çeşme'ye yazlığı yaz için temizlemeye gitmiştim ailemle.Havasını, denizini, güneşini çok özlemişim gerçekten.Çeşme'de yazlığı olanlar, yaz geldiğinde ne demek istediğimi çok iyi anlayacaklardır.Yukarıdaki fotodan ne kadar güzel bir hava olduğunu anlayabilirsiniz.
Sadece 1 gün kalsakta çok zevk aldığımı söylemeliyim.Küçücük köpeğimin kangallara kafa tutması görülmeye değer açıkçası :).Tek eksisi, hasta oluşum.Tamda sınav zamanında..
Ve şimdi bu haftaya gelelim!
Bu haftanın cuma gününe kadar diğer normal haftalardan bir farkı yoktu.Ama cuma günü, sınıf basketbol maçında çok sevdiğimiz Özgün arkadaşımız(doğum günü yazısı olacak) ayağını kırdı:(.Ve sonrasında gösterdiği soğukkanlılık..Emin olun hayatınızda görmemişsinizdir..
Gözümde bir idol haline gelen Özgün arkadaşımıza geçmiş olsun diliyoruz blog olarak.Zaten kendisi küçük devdir, atlatır bunu kolayca ;)(Olayın ayrıntılı hali Hakkı'nın yazısında vardır.)
Cuma günü, ısrarlar sonucu tekrar Manisa'daydım..Bu sefer Mali'lerde kaldık.
Gelişim, her zamanki gibi Hakkı'ların servisi ile oldu.Artık bende o kadar rahat davranıyorum servisteki herkesle konuşuyorum falan ki dışarıdan bakan kimse benim o serviste olduğumu anlamaz .Eveeeet, biliyorum, etik değil..Ama her Manisa'ya gidişimde para verecek olsaydım..Pek bir şey olmazdı ama insanın o adrenalin dozuna arada bir ihtiyacı var :)
Hakkılarda duş aldım(basketbol maçı..), oradan gittik malilere.Ailesiyle merhabalaştıktan sonra dışarı çıktık, Manisa sokaklarını aşındırdık ;)
Kâh kafamıza esti bir yerde oturduk kâh kalktık uzunca yürüyüşler yaptık.Kızlar gibi olmasada, dedikodu yine hat safhadaydı.Eve döndüğümüzde Lord Of The Rings üçlemesi yapacaktık ama 1. filmi izleyip, her anında ne olacağını birbirimize söyledikten sonra, anlamsız olduğu kararına vardık ve facebook'tur digg'dir devam ettik.Tabii Büşra'nın zilini çalmayı unutmadık ama aman söylemeyin, ailesi kızar :)
Cumartesi günüde iyi geçti, mangal vardı ondan sonra ise internet kafeye gidip çeşitli oyunlara göz gezdirdik, gerekse multiplayer oynadık.
Böyleydi blog, azıcık manisa, azıcık eğlence ve bol arkadaşlık dolu bir haftasonu :)
Siz Manisa'da olsaydınız ne yapardınız?
-Arda

2 yorum:

  1. düzgün bi saatte geleydiniz ben de dışarı çıkardım yaa... hem zili çalıp kaçmazdınız :D

    YanıtlaSil
  2. manisada olsaydım(ki manisadayım:D)sizden farklı yapacak pek bişi yok...tabi ben büşraların zilini çalmazdim :D

    YanıtlaSil