Perşembe, Kasım 05, 2009

11B de başka bir gün..

Bugünki yazım bizim Bornova Anadolu Lisesindeki sınıfımızdaki olayları anlatıyor olacak.Amaan bize ne be sizin sınıftan demeyin, tanısanız onları çok seversiniz..(Yalan :D)

Sabahtan başlayalım.(Aslında direk yazı yazacaktım ama maddelemek hoşuma gitti :))
-Ders...sıkıcı
-Kahve aldık. Elimi yakmadım bu sefer oley!..
-Felsefe dersi... sınıfın yarısı matematik sorusu çözüyor..(Lanet olası inekler!)
-B nin yanına geçtim ve bütün ders telefonundan guitar hero benzeri bir oyun oynadım..(Tabii yanımda B nin soru çözerken benim oyun oynamam benim moralimi bozdu ben neden soru çözmüyorum be diyecem ama "her yiğidin bir yoğurt yiğişi vardır" diyerek kendimi rahatlatmayı başardım..)
-Yine başka bir sınıftan özenip gerçekleştireceğimiz KERMES dedikleri şey hakkında uyarı yaptılar..(Yiyen taraftan olmayı planlıyoruz vallahi...Birşey getirip milletin yemesini izlemek her ne kadar zevkli(!) olsada başkalarının şeylerini yiyip birşey getirmemek de bir okadar zevkli..)
-Yener sağ elinin 3 parmağına top geldiği için canı yana yana sınıfa geldi...Üzücü..
-Ç yine hakkıyla şakalaşıyor.. haliyle benim eğlence zamanım geliyor..
-Yine 100 madde iddaası hatırlatan sevgili arkadaşlarım, r&balık için para biriktirmeye başlamam gerektiğini hatırlatıyorlar..(Ne düşünceliler..)
-Okul bitti --> ç, hakkılara gitti ve bende sıcak kahvemi alıp(dikkatle) masamın başına geçtim, leptobu açtım ve burdan bugünki blog yazımı yazmaya karar verdim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder