Cuma, Kasım 06, 2009

Bugün Ne Oldu?!

Bugün gayet normal bi gündü, Almanca dersinin son 10 dakikasına kadar..
Peki ne oldu?
  • olay şöyle gelişti: Almanca dersinden bişey anlamaya çalışıyorduk. Anlayamayınca canımız sıkıldı haliyle, Ç masada bulduğu suç aletini eline aldı (tükenmez kalem :O) bana doğrulttu ensemi çizmeye başladı :D (O sırada ben kalemin yazmadığını bilmiyordum ne yazık ki) Ç birkaç çizik attıktan sonra ben kalemi elinden almaya çalıştım. Arda da o sırada "Simetrik yap bari Ç gibi şakalar yapıyordu. Ben kalemi almaya çalışırken Almanca hocamız Herr Doğan bize bi soru sordu (soruyu hatırlamıyorum zaten anlamını bilmediğim bişeyi nası hatırlayabilirim ki :D) teker teker "bilmiyorum hocam" dedik :) sonra adlarınızı söyleyin dedi. "Paşa paşa" söyledik. Ardından suçu paylaşmaya başladık :) Benim suçum: Ç'ın elinden kalemi almaya çalışmak. Ardanın suçu: "Çizildi mi?" soruma evet diye cevap verip şakalarla desteklemek :O. Ç'ın suçu: (Main Crime) Kalemle benim ensemi çizmek :D
Not: Paşa paşa yeni bulup kullanmaya başladığımız deyim, kaynak: Ç :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder