Cumartesi, Şubat 20, 2010

5800 Xpress Music Çılgınlığı!


- Abi 5800'ın müzikleri bir başka oluyor..
- Yaa abi, boşuna mı aldık bu telefonu zannediyorsun :).
- Aldık demişken, son zamanlarda hemen hemen herkeste bu telefondan var, çok sinir bozucu!
- Eee, hem fiyatı uygun hemde bu kadar özellik olunca böyle olması normaldir.
- Bizim sınıftada 4 kişide var yani..

Eveet, geldik bir başka güne.Haftanın son iş günü olmasına rağmen, rahatlamak yerine daha bir gerginim açıkçası..Nedeni basit:" Töder YGS denemesi".
-Arda, sen sınavları takar mıydın?
Hayır dostum, ama ülke çapında olması gerçeği bile beni germeye yetiyor.
-Daha 1 senen daha var, sınav muhabbetini kes..
Hayali arkadaşım haklı açıkçası.Herşeyin doğru bir yeri ve zamanı vardır..
*Sözel derslerle başladı günümüz.Şu hece, bu tanzimat derken geldik öğle arasına..Öğle arasında bizim şiir çalışmamız vardı.(Şiirle ne alakam olur?)Ara bitti, yine boş geçmesi gereken biyoloji dersimizi bu seferde bir torbalı'dan gelen bir hocamız doldurdu.Dersin sonlarına gelindiğinde, herkesin suratında bir panik ifadesi oluşmaya başlamıştı bile.Ama onların bir suçu yok, hangi sınıfın bir sonraki dersi "Analitik Geometri" olsa aynı tepkiyi verirdi.Veya en azından İsmail hocanın girdiği derslerde..İlginçtir, bana 1 vermesine rağmen hâla bir sempati duyuyorum adama.(Evet ben 1 almadım, o verdi! hıh!)Hakkını yememek lazım, gerçekten iyi bir hoca..Heralde bizim yükselenlerimiz kesişmiyordur ne bileyim :).(Efsane der ki: Onun gözlerinin içine bakıp geçirdiğin her saniye, senin yaşamından 1 yıl çalarmış..)

3 yorum: