Perşembe, Şubat 25, 2010

Dershane Notları No.1


Selam dünyalı varlık; bu yazımda birazdan okumak üzere olduklarınız, benim tarafımdan dershanede Türkçe dersinde yazılmış olup hiçbir anlam çıkarılmaması tavsiye edilen yazılardır =)
29.01.10, 9.50 3. Ders
Türkçe dersindeyiz. A hoca cevapları okudu. O saçma testi bulamadım. Sorular soruldu, cevaplar verildi. Buna benzer şeyler olurken ben bunları yazıyorum. Canım sıkıldı :) Can sıkıntısı birkaç durumda incelenebilir. Bunlardan biri kendi içimizde olan problemden kaynaklanır
"-Canım sıkıldı hocam
-Can sıkıntın nerende? Burda mı (kalbi göstererek), burda mı (beyni göstererek)" -Senan Ort
Sonra neredeyse oraya vurur, ve geçtiğini iddia eder (hatta bazı söylentiler vurduktan sonra sıkıntının vurulan kişinin önündekine geçtiğini söyler :O)
Diğeri ise; insanın çevresinde olup bitenlere ilgi duymaması ve ne yapacağını bilmemesinden kaynaklanır. Ben mi? Bende ikisi de var sanırım. İkisinden de ikisinden...
Hoca tahtaya sayılar yazmış. Türkçe dersinde değilmiydik ya? Şaka yapıyorum süpersiniz hocam..
B benim telefonda BT Biplanes oynamaya çalışıyo. Sadece çalşıyo.
B.o.t vs. A Hoca! yer A Hoca fun club. A Hoca bir kenara çekilir kozlarımızı paylaşırız dedi. Here comes a challenger! B meydan okumayı kabul etti :)
B şimdi de SuperMiners oynamaya çalışıyo. Tekrar "sadece çalışıyo"
Hoca anlamsız sözcük diye bir şey yoktur dedi. Dayanağı ise; anlamsızsa sözcük olmazdı. Bulshitnessity...
B oyunu öğrenmeye karar vermiş istikrarını takdir ediyoruz.
A Hoca Türkçe tepkimeleri yazmaya başladı dinliyoruz.
Cool.
-H. Mert Göver

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder