Cumartesi, Şubat 27, 2010

La Cucina Italiana!


What's up blog!
Ne kadar güzel ve sonrasında bir o kadar kasvetli/boktan bir gündü bugün.Köpeğimin beni yalamasıyla başladım güne.Sağolsun, çoğu zaman beni o uyandırır :).Kafamda bugünün güzel geçeceğine dair bir his vardı.Hatta gidip anime con. için bir kaç takma piercing ve saç boyası bile alırım diyordum.Tâ ki dişlerimi fırçalarken,Töder LYS-1'in bugün olduğunun hatırlayana kadar..
Sınavın yarısının 12. sınıf olmasına karşın o kadar da kötü değildi gibi.Her zaman olduğu gibi sınav bitmesi, benim kafamda hafif bir dönme, gözlüğümü takmaya çalışırken birine çarpışım ve özür dileyişim..
Sonrasında, yine eve gitmeye karar vermişken, ikizim ve arkadaşım "Veda filmine gidelim, Zülfü amca yapmış güzeldir" diye diye beni ikna ettiler sinemaya gitmeye.Tabii biz kahvaltıyla duruyoruz, karnımız aç, ve sinema sonrasında da pahalı bir restorantta yemek yemek kararını aldığımızdan popcorn alamıyoruz.(Tabii sinemanın ortasında çıkıp Burger Turk'e gitmemek için kendimi zor tuttum.Burger Turk ne mi? Yakında duyarsınız ne olduğunu merak etmeyin ;) )
Girdik sinemaya, zaten artık klasikleştiği için, ne olacağını falan tahmin edebiliyoruz.Ama bu filmi izlemekten ayrı bir keyif aldığımı söylemeden geçemem.(Eminim sizede öyle olacak, mesela Atatürk, çıkarttırıyor kağıdı Mazhar'a, ben içimden diyorum "Aaaaa, şimdi imkansız gibi gözüken şeyleri yazdıracak kağıda."Tarih öğretmenimiz Selma Hoca olunca böyle oluyor, yanlış olmasın..)
Filmden çıktık( 7/10 diyorum), tuttuk Mezzaluna'nın yolunu.Birkaç gizli geçitten sonra bulduk restoranı ve girdik içeri.Bu arada, Mezzaluna, italyancada "Yarım ay" demekmiş.(Her gün yeni bir bilgi oley!..)Menü geldi.Benim gözüm direk bir şeye takıldı.Ançuez..O pizza , o andan sonra, benim olmalıydı..
Siparişi verdik, 3 dakika içerisinde hemen getirdiler.Geldiğinde ben pizzama, pizzam bana bakakaldık öyle.."Pizzanın içinde balık parçaları cidden garip duruyormuş.." dedim kendi kendime.Ama o küçük parçaların bütün pizzanın tadını nasıl değiştirdiğini anlatamam..Deniz vejeteryan olduğu için mantar & zeytin'li pizza aldı.İkizim ise klasik pizza..
Eh işte, bu günüm böyle geçti blog..Uzun lafın kısası, artık yeni bir favori fastfood'um var ;)
Bugün sizinde başınıza gelen & yaptığınız ilginç bir olay varsa, yorum bırakmaktan çekinmeyin.. :)
"Until then, keep on trollin'."
- Arda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder