Cuma, Şubat 26, 2010

Yine Bir Kutlama..


Selam blog.(Evet, her yazıya farklı bir şey düşünmektense artık siz okuyuculara "blog" olarak hitap etme kararı aldım.)Biliyorum, uzun süredir yazmadım, kızgınsınız ama hak vermeniz lazım, kolay iş değil açıkçası.Ama artık bu duruma bir son vermenin zamanı geldiğini düşünmemle beraber(Ne zaman düşündüm : Sports International),leptobun başına geçmem gerektiğini anladım.Ya blog, ne ben sizden ayrı kalabiliyorum, ne de siz bizden..
Bugüne bir sınav korkusuyla ilginç bir giriş yaptık.Sınav...
Milli Eğitim amcamız sağolsun, " Töder yaparda ben yapmam mı lan" düşüncesiyle yola çıkarak bizim seviyemizi ölçmek istemişler..(11. ve 12. sınıflara ayrı kitapçıkla sınav yapmışlar ki, ikiside YGS bölümü olduğu için neden 2 farklı kitapçık kullanmışlar? Konular mı farklıydı sanki?..)
Sınava girmeden önce, 2 üst sınıfın şu diyaloğu dikkatimi çekti.
" Heh, sen o kadar kötüsün ki, 1000. falan olursun.."(BAL'lı olma farkı?)
Aklınızdaki soru işaretlerini görür gibiyim..Evet, bunu diyaloğu kafamdan yazdım..Evet, okulun farkını espriyle göstermeye çalıştım..Güzel olmamışmı..? Birdahaki sefere esprilerimi başka insanlara hazırlatıyorum.. :(
Sınav geçti, herkes rahatladı derken bir sınıfa çıktık..Aman allahım!Pastalar(Gönül isterki abartalım ama 2 tane vardı..Gerçekçi olalım..), börekler kurabiyeler, kekler...Sınavdan sonra çok iyi geldiğini söylersem, yukarıda duran fotoğraftaki herkesin fikrini söylemiş olurum sanıyorum.
Olay ne miydi? Özgün arkadaşımızın doğum günü vardı!! İyi ki doğdun dostum!
(Yarımda ancak bu kadar yazabiliyorum, kusura bakmayın ;))

2 yorum:

  1. o pasta yok oldu! ben bir an ortada bi pasta gördüm bi daha baktm yoktu =D

    YanıtlaSil
  2. o pastayı bn almıştım ve değierinden daha güzeldi duygu kusura bakmasın ama onun pastası pek tutmadı:D

    YanıtlaSil