Perşembe, Şubat 18, 2010

"Y" stands for "Yeni Sıra Arkadaşı!"


Selam insan.(Evet ilginç bir giriş olduğunun farkındayım ama insanın yeniliklere açık olması lazım.)Geldik bir başka güne..Ben yaşıyorum, siz duruyorsunuz, ben yazıyorum, siz okuyorsunuz.(Ne kadar okuyucu sayımız olduğu detayını atlayalım lütfen :) )Bugün nasıl mı geçti?Basit bir kelime ile tanımlayacak olsaydık "ilginç" kelimesini seçerdim.Neden mi?Bir sürü nedeni var ama başlıca nedenlerin biri aşağıdaki konuda var zaten.Ama o olay hakkında konuşmak istemediğim için onu geçelim.
Bugünde boş dersimiz vardı.Dünyaya neler oluyor hey allahım!Birinci dönemde toplasan bu kadar fazla boş dersimiz geçmemiştir yani.Neyse "jinx" etmemek için kapatayım konuyu.
Mert'le olan 1 seneyi aşkın sıra arkadaşlığımı bitirmiş bulunmaktayım.(Evet, o bitirdi ben değil.. :( )Tabii kesin konuşmamam lazım çünkü o çocuğun sağı solu belli olmuyor açıkçası.Yerine ise çoğu kişinin twitter'den tanıdığı(yakında) "misbon" arkadaşımız geçti.Kötü tarafları olduğu gibi, ( Arka 5 linin tam bir feminen takım olması) iyi taraflarıda oldu.(Batak oyununa bizim sıranın dahil olması)Bunların dışında, günün şaşırtan bir diğer olayı ise biyoloji dersinde bizim sınıfı bırakan(bkz: terk etmek) bir hocamızın, boş biyoloji dersimizi doldurmak için gelip ders işlemesiydi.Benim kin besleyen bir tarafım yoktur ama kafa dinlemeyi tercih ederim açıkçası.Yukarıdaki görüntüden dersin nasıl geçtiğini anlarsınız sanıyorum.Kurdele sana yakışıyor misbon! (Atkıdan olsa bile..)

4 yorum:

  1. merhaba yeni sıra arkadaşım:))
    yazını bu güzel pazar gününde okumuş bulunmaktayım.
    beğendim:)
    bizim sıra arkadaşlığımızın tüm sıra arkadaşlarına örnek olması dileğiyle..

    YanıtlaSil