Perşembe, Mart 11, 2010

Anılar, hastalıklar, dönemin ilk sınavı..


  • Çok gülmece güldürmeceli uykusuz kaldığımız gün ardından (bkz: Bir önceki yazı) iki gün önce eve gelip uyudum, dün bilgisayarı açamadım, bugün ise yazımı yazıyorum =)
  • Arda istediğin ilgi olsun, hasta =)
  • Bu arada Arda'ya hepimiz adına geçmiş olsun dilekleri yolluyoruz, yolladık.
  • Biraz önce matematik çalışıyordum, şimdi de Arda aklıma geldi, sonra da Ardanın matematik ile ilgili kırdığı pot aklıma geldi =D Hemen aktarıyorum,
  • Zaman: 10. sınıf Cuma günü, Yer: Tören alanı. Arda Selma hocamızla konuşuyordu. Konu açıldı Matematik hocamızdan. Arda dedi ki "Böyle böyle, hocam matematik öğretmenimizin değişmesini istiyorum" Arda bunu söylerken ne oldu tahmin edin. Hayatımda gördüğüm en büyük pot kırıldı: Arda'nın arkasından matematik hocamız geçiyordu! :o Arda'ya bunu söylediğimizde, Arda'nın yüzündeki renk bir anda gitti, bir ter boşalması yaşadı. Nasıl toparlayabilirim çabası içindeyken, kararlılık yoluna gitti. Sözüne devam etti "Evet hocam gerçekten öyle yani" falan gibi cümleler kurdu, kendi sözünün arkasında duracak. Biz Çağ ile koparken, Arda da bizimle güldü..
  • Bugün edebiyat sınavı olduk. Ne diyebilirim ki, biraz edebiyat yaptık çıktık =)

-Hakkı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder