Pazar, Mart 28, 2010

Sivil kimliklere dönüş..


What's up you guys!
Uzuun bir aradan sonra yazıyor olmak çok güzel bir his açıkçası.Almanlar gittiğine göre bende eski düzenime geri dönebilirim demektir.Peki nedir benim eski düzenim?Ben boş zamanlarımda ne yaparım?
Öncelikle,(Ders çalışmak tabiiki var ama normal yazarsam cool kaçmaz?)dizilerim gelir.Eğer onları haftalık izlemezsem, her zaman bir şey eksikmiş gibi hissederim.How I Met Your Mother, The Legend of the Seeker , Chuck , House , Family Guy , American Dad , The Big Bang Theory ve birçok dizi(hepsinin ismini aynı anda hatırlayamam.)
Sonrasında ise youtuberlerim gelir.Youtuber nedir? Youtube'de vidyo yapmayı bir iş edinmiş, genelde komedi veya vlog(blog'un yazı değilde vidyolu olanını düşünün) konseptli insanlara diyorum ben.Yanlış anlamayın, benim bulduğum bir terim değildir bu..
RayWilliamJohnson, MysteryGuitarMan , Sxephil , TheWillofDC , VlogBrothers , Shane Dawson..Yukarıdaki insanların vidyolarının her bölümünü izlemeye çalışırım..RayWilliamJohnson'u izlemenizi şiddetle öneririm, tabi azıcık "english sense of humour" gerektirebilir, baştan söylemesi.. ;)
Aylık Level, PcNet, CHIP dergilerini hiç kaçırmadan o ay içerisinde okumaya çalışırım, teknoloji dünyasından uzak kalmak hayatta istiyeceğim son şey olsa gerek..
Facebook sayfamıza şöyle bir şey yazmıştım : "Bugün sosyalleşeceğim arkadaşlar.." Ama ne yazık ki bugünde pek bir şey yapamadım.Sabah, Gökçe'nin isteğiyle gittik Konak Pier'e.Aile içinde konuşulmuş bana yeni bir ayakkabı ve bir basket şortu alınacakmış, tabi ben bunu daha yeni oraya geldiğimizde öğrendim ve açıkçası bu sürprizimsi bir şey beni gayet mutlu etti.Girdik oradaki Barçın Spor'a, gözlerim her zamanki gibi yeşillere kaydı.Yeşil derken, yeşil renkli ayakkabı ve giysilere demek istedim.(Sizi abzürt bir anlam çıkarma zahmetinden kurtardım? :))Görevli kadına fiyatı ne kadar diye sorduktan sonra direk aldım bir çift taraflı(yeşil-beyaz) basketbol şortu.Ayakkabıya gelince seçiciyimdir, o yüzden almadık.Alışveriş zamanı bitti, bizde gittik Çok Filim Hareketler Bunlar(Filim diye yazılmış, not my bad.)'ın 11.30 seansına girdik.Film resmen çok güzel hareketlerin 2.0 versiyonu olmuş, gayet güzeldi ama ben normalde de izlemediğim için pek gülemedim.(Filmde yapılan göndermeler çok iyiydi, haklarını yemeyelim.)
Filmin son 10 dakikasında Gökçe bana, tam adamına şu soruyu sordu: "Zaten 2 ders geçmiş, girmesek mi?".Bende direk eve gidelim dedim ve işte dershaneyi bugün böyle ektik..
Evde 3 film izledim, şu an ise bu yazıyı yazmakla meşgulüm.Filmlerin adı(sırasıyla);
Strange Wilderness,
Evan Almighty,
Percy Jackson & the Olympians : The Lightning Thief.
-Neden bir günde 3 film izliyorsun Arda?
Almanların sayesinde gelen okul kaçamağı artık bitti dostum.Sonuna kadar kullanmaya çalışıyorum..Pazartesi gününün gelmesi ile o kadar yoğun bir sınav haftası beni ve arkadaşlarımı bekliyor ki.. :(
"Her şeyin bir sonu vardır" diye bir laf vardır, bilirsiniz.Her şeyin bir sonu olmalıda, ama o son gelene kadar biraz daha zaman geçse?? (ÖZLÜYORUM LAN HEPİNİZİ ALMANYADAN GERI GELIN! :'( )
Bugünlük benden bu kadar blog, gönül ister ki yazım geçen günleri telafi edecek kadar uzun olsun, ama Endokrin Sistemler beni bekler..
"Untill then, keep on trollin'"
-Arda

1 yorum: